Naše muzeum se společně s agenturou Double Impact zařadilo mezi dvě stě účastníků Fóra cestovního ruchu, které v plzeňském kongresovém Parkhotelu pod záštitou ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové pořádala ve dnech 11. – 13. listopadu 2015 Česká centrála cestovního ruchu – Czechtourism.
Turistický ruch si u nás bude muset zvykat na to, že rokem 2016 skončí podpora z Evropské unie a infrastruktura a propagace u zahraniční i domácí klientely bude dotována výhradně z domácích veřejných zdrojů, což bude jen zlomek dosavadních peněz.
Hlavním tématem konference ale byla tzv. veřejná podpora v destinačním marketingu. Laicky řečeno – kdy lze ještě z veřejných zdrojů financovat například propagační filmy, tiskoviny, webové portály apod., aniž by bylo narušeno konkurenční podnikatelské prostředí, tedy aby nebyly ve stejném segmentu trhu některé podnikatelské subjekty zvýhodněny oproti ostatním.
Nás ale na fóru také zaujala informace, že v roce 2016 bude Czechtourism mimo jiné v domácí turistice podporovat program tzv. královských zážitků – odkrývat pro turisty dosud neobjevená královská místa. Člověk si musí maně povzdechnout – to by se propagovala královna Johana, to by se propagoval rožmitálský zámek!
Mezi tiskovinami Czechtourismu našli účastníci fóra i prospekty Cvokařského muzea
Cvokařské muzeum
Alej Johanky z Rožmitálu 74Vytvořeno službou Webnode